Thursday, September 20, 2012

:: Rumah Baru ::

salam semua...selamat petang..
yeay..dah sbulan lebih baru nak update..hampir terlupa sebenarnye..
cuma nak kabo...sy dah masuk rumah sendiri..seronok rasenye..

tapi rumah masih dlm keadaan tak semenggah lagi..cuma ada tikar getah dan brg2 lain sikit..
malu plak nak jemput kawan2 dtg umah..umah pun tak abis kemas lg..
tak tau nk kemas cmne...brg2 masih bersepah...bilik tak ckup, bilik air tak pasang tiles lg..
kalau ikutkan byk lg benda yg tak siap..tp disebabkan ketidaksabaran melanda, makanya, sy nk duduk jugak lepas balik raya haritu..hehe...

tu pun selepas seminggu raye...maknanya, 25/09 ni genap la sbulan sy dok umah sndri..
alhamdulillah, haritu dapat buat sikit doa selamat sebelum masuk umah untuk adik beradik dan sedara mara yg duduk satu lot...kwn2 tak dpt nak jemput lg wat mase ni....

nak upload pic pun tak sempat..hehe..malu+segan benonye..
langsir takdak lg..perabot pun takde..kat ruang tamu cuma ade rak tv & tv sbijik..ditambah akuarium alif.. :)tgu la umah dah cun sikit br leh tunjuk..hehe...

bulan syawal lepas, ade la jugak kwn suami nk dtg beraya..dengan muka tak malunye, jemput la juga..hihih..
masak ala kadar je..tgu dah ok sikit baru leh ajak geng2 utm dlu..teringin rasenye nk kumpul sama2...
insyaAllah.mudah2an ada rezekinya :)

2 comments:

lovely said...

salam kenal dari saya..
http://lovelyberryintheblog.blogspot.com/

azinuj said...

salam kenal juga :)