Tuesday, November 6, 2012

:: Owh...mengidam kah ::

Assalamualaikum semua...
heheh...tajuk takleh blah betol...dah trimester ketiga baru nak mengidam ker?? hak hak...
takpela...janji dapat rasa....
tetibe tengok segala makanan ni nampak sedap sgt....rase terliur tengok...
tp jangan tetibe berat naik mendadak lagi sudah...aritu sekali dah naik smpi dekat 4kg...awl bulan ni cek cuma naik 900g je...selamat...hehehe
kang risau pulak kalau bulan ni teringin nak makan macam2...naik lagi karang...
jgn kena minum air gula lagi sudah...tak rela mak....

tetibe teringin nak makan pavlova ngn lasagna...nak buat sendri tu niat tu ade...
tapi kelengkapan perang tak mencukupi..hik hik...
jadi jalan terakhir adalah dengan mengorder je la...miahahha...
jumaat ni amik pavlova ngn trial set shaklee daripada pa'a wawa...
pastu ahad ni plak ade oder lasagna dgn mun...wah..tak sabarnye....
nanti lepas dapat makan semua ni, diet balik la...hikhik..
skg ni pun dah kurang makan nasi waktu malam....pstu tengah malam lapo...huwaa....
tapi tahan je la...minum milo atau nestum jek..huk huk..
jadila..dari tak makan kan...kalau dah dapat melepaskan ngidam cukup la...hihihih :)
kate pun nak rase kan..sikit2 cukup la...

itu pun terpaksa beli n oder sndri...nak mengharap cik abang...mintak abc seksyen 2 pun smpi skg tak dpt lg....menci tau....dulu pun rasenye ngidam abc tu ngn donut big apple, sampai da lepas besalin baru dpt rasenye....:) untung la aku ni bukan jenis mengidam macam2....sebenarnye takdela ngidam sgt pun...
cuma nak try jek...ramai dok kate sedap..pastu sane sini sume dah buat...aku jek tak buat2 lagi...
nak buat puding caramel pun asik terbantut jek..hik hik...tengah malas skg ni...ape nak buat...
pembawakan budak kot..miahaha..

argh..sudah2...tak sabo tunggu ujung minggu...nak melantak semuanya... :)

1 comment:

EiLa MoOn (^_^) said...

Hehe.. selagi boleh telan.. telan je kak.. karang kempunan..