Wednesday, October 5, 2011

::Terase nak tukar kerja::

Actually, dah lame rase pon..cume takde rzki lg smpi skg nih..kenape ye susah sgt??
aku sndri pon tak pasti kenapa..ade org tutup pintu rzki aku ke? atau aku mmg ditakdirkan akan kje kat cni selamanye? thn ni msk tahun ke5 aku kje kat cni..since Aug 2006-Aug 2011..kenape aku leh bertahan lama kat cni? ntah la..aku sndri pon kurang pasti..tp selalu gak doa n usaha kalau2 ade rzki kat tmpt lain..
bkn mslh terbeban dgn kerja kat cni..ok jek..tmbah2 satu opis ngn hubby..kat situ dah jimat kos dr segi pengangkutan dan duit minyak..cume ade bbrp mslh lain yang aku rase tak bape syok..ntah la..makin dipendam..makin kuat rasenye nak nyah dari cni..uish.dah ar..merepek ntah ape2..jangan pk sgt la..think +ve jek..mungkin ade kebaikan & kelebihannye..kalau ade rzki..ade la.....teruskan bersabar dan berusaha..

2 comments:

azinuj said...

kenapa macam takleh komen pon?

Hati Kata Jujur said...

saya pon rase mcm gitu.. nk cri calon suami agi nie.. mcm ane tu