Monday, October 5, 2009

:: Kenduri Kahwin Abg Emi::

salam kwn2...

seperti yang dijanjikan...tp lmbt sket..hehe...
Abg Emi selamat dinikahkan di Masjid Batu Belah pada 02/10/2009 selepas solat Maghrib...dengan sekali lafaz..dah sah jd suami orang..huhu..cepatnye mase berlalu..rasenye..die br je tunang seminggu pas aku tunang..tup2..die lak kawen dlu..takpela...sbg adik, aku mengalah..hehhe...

Mlm nikah tu aku ikut, tunang pon ikut gak..hehe..blk keje, die terus singgah kat masjid..tgu kitorang kat sane...tak mo cite pepanjang...enjoy pic sket la yer..

antara gubahan yang siap hasil tgn aku ngn kak umi..last minit punye keje..hihi...

nak gak posing ngn duit mas kahwin..


sarung cincin utk batal air sembahyang...
sesi penyerahan mas kahwin...RM80 tunai...

hantaran dr pihak perempuan

posing2 jap sblm gerak blk...

tu cite mase nikah...mase ari Sbtu mlm ahad plak..bertandang ke umah pgntin pmpuan...tp..aku tak ikut..sbb hantar tunang g stesen bas kul 930mlm..nk blk kg..ade emergency..sbbnye, pg sabtu tu, dpt khabar..bkl ayah mertua aku eksiden...msk icu..hukhuk..tekezut dgr..nk ikut blk kg, umah aku knduri..so, die blk ngn adik die jek mlm tu...tak jd la die nk ke umah aku..takpe la..fmly lg penting..

so mlm tu, cameraman adalah ida..adik aku...die je la yg cite mjlis kat sne cmne..dgr2 nye sgt lah grand kau...rombongan dr fmly aku melantak sate jek..ntah berape cucuk korang sebat..tak ingat kat aku pon..huhu...smpi hati ko dik...huh..



ambik kau..merah menyala mak ngah..da la abg aku tu itam legam..hehhe...

pengapit laki tu on the spot je amik..hehe..mmbe abg..baju pon pinjam jek..hehe...
majlis kat umah aku, cume kenduri doa selamat. mase hari ahad mlm isnin..mjlis simple jek..tp ramai gak yg dtg..thanks semua..doakan pengantin bahagia k...
*update:
cite eksiden bkl ayh mertua ku..huhu...dah kuar wad..da blk umah pon..da sehat sket..cume katenye idung patah..pstu ade drh beku...gigi ayah abis patah...mkn bubur je la nmpknye..hehe...mak sehat..nsb bek tak pengsan... leh mintak tlg ngn org kg lg..syukur..tp, org yg eksiden ngn ayah meninggal... innalillahi wainna ilaihi rajiun..semoga rohnya ditempatkan dgn org2 beriman...doakan ayah cepat sembuh ye...nk tepon lg pasni tanye kabo...
ok kawan2..ni je cite utk kali ni.. c u...

No comments: